hit counter script



Vart är min frukt?


Nehepp, sidan shippar inte till Sverige! Mitt guldiga lilla päron är längre bort än någonsin. Kan någon hjälpa en vilsen själ hitta en tillförlitlig hemsida att beställa mitt Marc by Marc Jacobs halsband ifrån. Är just nu i upplösnings tillstånd. Som sagt vädjar jag till mina söta bloggläsare att tipsa om en säker sida som shippar till sverige. Har till och med mejlat söta fröken Farhman och trendsäkra Ebba! Hoppas på svar från det hållet med.. Det kanske var lite långsökt men, en desperat tjej på jakt efter sin Marc har inga gränser.

Bloggmejl: Pixiebacteria@hotmail.com

2 Responses to “Vart är min frukt?”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag mailar dig med en ev. losning da :)

  2. Anonymous Anonym 

    Mejlet lät superbt och jag har mejlat dig tillbaka! Suöersött av dig, verkligen!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se