hit counter script



Anniversary 3/11


Idag har jag och mr.R anniversary. Vi ska snart åka och käka en enorm plankstek var och bara njuta av varandras sällskap. Vägen till en kvinnas hjärta går verkligen genom magen. Hade gärna haft på mig det här, eller något liknande som inte dödar min budget. Norrländska temperaturen godkänner inte klänning och söta pumps, nope! På med puffärmade polon och ett par Tsubi look-a-likes. Han älskar mig ju för den jag är, lika mycket i en Development klänning, som i min puffiga polo! Jag älskar dig R, tack för alla våra år!

7 Responses to “Anniversary 3/11”

  1. Anonymous Anonym 

    Grattis på er! :) Hoppas ni får en himla trevlig kväll.

  2. Anonymous Anonym 

    grattis

  3. Anonymous Anonym 

    Tack så mycket :) snart ska jag kränga min ljuvliga plankis..

  4. Anonymous Anonym 

    Grattis :) hoppas ni får en underbar dag/kväll :)

  5. Anonymous Anonym 

    grattis, hur länge har ni varit tillsammans? :)

  6. Anonymous Anonym 

    Grattis =) Jag och min sambo "firade" 2.5 år häromdagen =)

  7. Anonymous Anonym 

    RE Rosen: Tack så mycket :) Vi hade det superbt!


    RE Lenie: Det lutar mot att vi har hållit ihop i ca 4år nu alltså :)

    RE Cizzi: Jag gillar verkligen att fira, det innebär ju god mat och massa upp-passning från pojikvännen! haha!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se