hit counter script



Ny Layout!


Knåpar på en ny layout till bloggen, kanske sker förändringar redan idag. Annars ska det nog vara klart imorgon! Det ser faktiskt riktigt bra ut just nu måste jg medge! Håll ögonen öppna kära läsare!

UPDATE:
Sedär, nu ligger iaf min nya header uppe här i bloggen. I know den ser väl kanske halvrisig ut nu, jag ska fixa det när jag har tid. Tanken är iaf att den ska ha en höstigare feeling över sig. Dessutom har jag lagt till en annan totalt EGEN grej jag kom på. Varför itne ha en liten post-it inbäddad i min header där jag kan skriva lite meddelanden till er läsare om jag vill att ni ska veta någonting eller så? I like it.

10 Responses to “Ny Layout!”

  1. Anonymous Anonym 

    Riktigt fint :) Vad duktig du är :)

  2. Anonymous Anonym 

    I like it! Jaa, håller med Anna, försöker fixa nåt sånt till min blogg, men ger alltid upp!

  3. Anonymous Anonym 

    åh gud va snyggt! gillade ideen med post-it lappen :)

  4. Anonymous Anonym 

    Fint!

  5. Anonymous Anonym 

    Du är så otroligt duktig på det här med layout. Bara dina kollage är helt fantastiska. Har du gått någon kurs eller har du lärt dig själv?

  6. Anonymous Anonym 

    Snyggt =)

  7. Anonymous Anonym 

    jag bara älskar idéen med post-itlappen! gud så proffsig din blogg ser ut :)

  8. Anonymous Anonym 

    Underbart fint! Du är så duktig.
    Kram. <3

  9. Anonymous Anonym 

    Skitsnygg! :)

  10. Anonymous Anonym 

    Tack så mycket för all feedback :) Känns skönt när man jobbat hårt att folk märker det!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se