hit counter script



Oglammig vecka ahead!


Ni kanske tror det är en överdrift det som sägas skall men, jag ska skyffla kobajs i en vecka på en gård. Det är ett substitut för naturkunskapen vi ska läsa. Vi (klassen) åker istället till en gård och lär oss om allt naturen har att ge. Jag är inte emot naturandet eller hur jag ska uttrycka mig, men.. en vecka? Come on.. Förresten, den här vill jag ha, badly!

4 Responses to “Oglammig vecka ahead!”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh vilken underbar dress!!!! Shit ursnyggt ju med polo.. ge mig!

  2. Anonymous Anonym 

    De va ju jag :D

  3. Anonymous Anonym 

    oj så peppad jag är, verkligen!! NOT!
    varför måste vi ?

  4. Anonymous Anonym 

    Har hört från min pojkvän att killen (gubben?) man har naturkunskap med är lite "udda", lycka till på gården iallafall. Det blir ju vad man gör det till, jag tror att du lite kul ialafall. Hoppas :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se