hit counter script



MJ-Päron till mig!


Tack vare ett super mejl från en superbloggerska så kan ett nytt litet guldpäron vara mitt any day now! Det är ju inte klart än, men mejlet såg himla bra ut och jag hoppas innerligt! Det hade som sagt suttit superbt med ett litet päron i guld runt halsen i höst/vinter och till och med i vår tippar jag.

5 Responses to “MJ-Päron till mig!”

  1. Anonymous Anonym 

    Oj oj! Hoppas för din skull att det blir av!! :-)

  2. Anonymous Anonym 

    vad kul!

  3. Anonymous Anonym 

    mia? lyckost!

  4. Anonymous Anonym 

    Jag har också problem med min beställning. Varifrån beställde du? Några tips oss bloggerskor emellan? Skulla vara dig evigt tacksam! :)

  5. Anonymous Anonym 

    Jo jag hoppas också det blir av :) Jag ska troligtvis köpa det via en privatperson som befinner sig i LA :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se