hit counter script



Strike a pose baby!


Dagens "jag rullade i en klädhög och kom ut såhär!"
♥ Svart miniklänning H&M
♥ Grå kofta med stora knappar H&M
♥ Grå leggings (Aka långkalsonger enligt some!)
♥ Läderstövel i ridstövelmodell

Mysigt vinterväder idag. Sådär lagomt kallt,
inte bitande kyla och frostskador som det lätt
kan bli här i Norrlands mörka skogar. Avundas
er som kan trippa omkring i små söta pumps,
nej här gäller tyngre artellerier. Parkas som tål
minus 30grader och tjocksockar. Vantar, basker
och halsduk är också givna accessoarer för att
undvika att bli en eller flera kroppsdelar fattigare.
Åh älskade Norrland, här vill jag leva, här vill
jag dö! Haha! Nu blire käk! Hamburgare..yummie!


Mejla mig: pixiebacteria@hotmail.com

4 Responses to “Strike a pose baby!”

  1. Anonymous Anonym 

    jag måste bara säga en sak..din blogg är helt perfekt! du skriver på ett roligt sätt, du har snyggaste layouten, du gör gryma kollage och dina kläder är...ja du fattar! va bara tvungen att säga detta, ha det jättebra!

  2. Anonymous Anonym 

    Så söt du är Lenie! Du gjorde min kväll. Är alltid lika roligt att höra att ens "arbete" är uppskattat! I love it. Tack för att du tog dig tid att skriva. Ha en underbar kväll du med!

  3. Anonymous Anonym 

    Jag måste bara fråga vart du har hittat skorna ? Har letat över hela Skellefteå + Umeå, finns ingenstans :(
    Skit snygg blogg btw, gillar den skarpt =)

  4. Anonymous Anonym 

    Skorna kommer från en second-hand butik faktiskt :) Sök där! Där hittar du snyggaste stövlarna (oftast äkta skinn) med snyggaste slitningar!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se