hit counter script



Happy Halloween!



3 Responses to “Happy Halloween!”

  1. Anonymous Anonym 

    Christina har lungt bästa outfiten. Enligt moi!

  2. Anonymous Anonym 

    Jo, kanske är det för att hon är snyggast i grund och botten :D hehe

  3. Anonymous Anonym 

    Jag är så nyfiken! Vilket program använder du till dina kollage? Jag är ganska duktig på Photoshop, men där kan man ju inte flytta på inklistrade bilder, så om jag vill göra fina fotografi-bilder som du, måste jag pussla ihop det på Paint, kopiera allt och sedan spara det i Photoshop (sparar man i Paint blir ju kvalitén usel). Dessutom kan jag inte lägga foton med ram ovanpå varandra eftersom att det då syns vita prickar runt ramen. Förstår du? ;) Hoppas du kan hjälpa mig. Dina kollage är superfina, och din blogg är grym! :D /bella

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se