hit counter script



Konsten att övertala sin pojkvän!


Jag brukar faktiskt vara en stjärna inom det området. Puppy eyes och ett leende brukar funka galant! Jag brukar få välja film, dricka, jag brukar få välja mat och mycket mer. Nu till det svåra.. hur får jag honom att gå med på en liten weekend i Sthlm i vinter? Är verkligen hur sugen som helst, och det skulle vara toppen om han plötsligt blev lika sugen. Puppy eyes och mitt "snälla-snälla-snälla-leende" kommer jag ingen vart med. Operation övertala BF inled.


Ni har väl inte missat det här? Det verkar underbart roligt. Hon är så liten och söt den där Sigrid.

5 Responses to “Konsten att övertala sin pojkvän!”

  1. Anonymous Anonym 

    Haha, ååh! kul att hon får så mkt uppmärksamhet!

  2. Anonymous Anonym 

    Ja, verkligen skitskoj för Sigrid. Hon är så söt. Shit, hon börjar ju bli en kändis. Hihi. Snyggt kollage du har gjort - det med Djävueln bär Prada. Kram.

  3. Anonymous Anonym 

    http://www.gratisgodis.se/?r=29529 man får massa gratis godis! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Wow, det där inslaget med Sigrid har jag inte sett. Hon är onekligen jobbigt söt :)

  5. Anonymous Anonym 

    oj, hennes röst va helt annorlunda till vad jag trodde att den skulle vara! kul, hon är duktig iallfall!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se