hit counter script



Kiss&Tell Gillar!


Inse min ilska! Just som jag bestämt mig för de guldiga päronet blir sidan "under konstruktion" med andra ord sitter jag nu och kallsvettas och hoppas att jag hinner klicka hem den guldiga lilla frukten. Anyways! Suktar som en tok efter dessa saker för tillfället. Diorväskan, stor rymlig och schysst vintage stuk. Mockapumps med slingback ack så stiligt. Viddklänningar är min passion och därför skulle denna från Topshop sitta finfint i perhaps ett paket under granen?

4 Responses to “Kiss&Tell Gillar!”

  1. Anonymous Anonym 

    åh, fanns den i guld också! Bra val tycker jag :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag tror det blir bäst. Jag menar, då behöver man inte lägga undan det direkt, guld håller :)

  3. Anonymous Anonym 

    Ooh, väskan är så fin, såå fin!

  4. Anonymous Anonym 

    Har försökt hitta någostans att köpa guldpäronet hur länge som helst! Du har inge lust att dela med dig med vars du hittat det?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se