hit counter script



Hemma på vischan!


Då inte på ett nedlåtande sätt, jag älskar min födelseort. Vidare livat kan man väl inte påstå att det är. Jag är grymt besviken över att second hand affären inte är öppen idag, jag gör jämt grymma fynd där. Dessutom har ju vår skola 70'tals tema på måndag och då hade det suttit fint med lite 70tals plagg ju. Oh bummer att man ska ha sån otur. Det blir nog bra ändå, jag ska ha min midjehöga kjol från H&M som är väldigt 70tal, till den en polo och mammas gamla töntbrillor (mamma var nog vrålsnygg i dom, back in the days) men töntigt is the new cool! Det kommer bli skitkul! Man får tänka på That 70's show med Fez, Donna och Eric!

2 Responses to “Hemma på vischan!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag måste verkligen ge beröm för din blogglayout, Den är skitsnygg.
    Men var har du hittat bakgrunden ? Om det kanske finns någon liknande...
    Tack för hjälp! /Rebecka

  2. Anonymous Anonym 

    Hi. Your blog is great ! Are you interesting in a link exchange with my blog ?
    Marina (from France)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se