hit counter script



Den fruktade symaskinen


Mina sykunskaper är inget jag skryter vitt och brett om. Jag grät krokodiltårar när jag inte kom med i träslöjdsgruppen i högstadiet. Helt plötsligt inser jag att jag måste möta symaskinen igen om jag nu så badly vill ha en förklädesklänning i stil med denna från Shop intuition! Den är ju så snygg. Nu går jag in helhjärtat för det här och om jag koncentrerar mig oerhört mycket kan det faktiskt bli nått. Eller är jag orealistisk nu? Krokodiltårarna lär nudda mina kinder ett par gånger till innan jag sitter i något som iaf liknar denna! Håll tummarna för mig nu.

4 Responses to “Den fruktade symaskinen”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag håller mina tummar! (Jag vet precis hur det är, jag gråter också!)
    Kramkram

  2. Anonymous Anonym 

    Lycka till hoppas det går bra! =) håller tummarna, visa upp på bloggen sen hur det blev!

  3. Anonymous Anonym 

    Åh, vilken härlig... Lycka till. Den ser ut att vara rätt lätt att sy.. Jag vill ha uppdate om hur det gick (: Trevlig kväll!

  4. Anonymous Anonym 

    RE Bohemica: We all cry tror jag, det behövs! :)

    RE Nina: Tack så mycket, det ska jag verkligen!

    RE Jen: Jag håller på att skissa mönster nu så! I Will!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se