hit counter script



Hej Tomten!


MiuMiu väskan är verkligen en snygg väska med vintageprägel. Skulle gärna se att den här hamnade i ett paket under granen. Tillsammans med klockan från MJ som jag bara älskar. Pradaglasögonen är hur coola som helst, men att betala mucho money för ett par med fönsterglas känns, mja! Jag ska ut och leta vintage glasögon jag. I like 'em! Vad vill du ha under granen?

7 Responses to “Hej Tomten!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag tycker ändå att väskan ser snyggare ut på den där bilden än på kändisarna, eller? Men visst, inte skulle det vara fy skam att hitta den under granen :)
    Och Prada-glasögonen vore riktigt trevliga, jag skulle behöva ett par nya bågar, med riktigt glas i dock!

  2. Anonymous Anonym 

    Okej Tomten. Om du nu läser bloggen kan du väl skicka ett paket till mig med en likadan väska i? ;)

  3. Anonymous Anonym 

    ja, om tomten läser bloggen kan han skicka samma saker till mig tack!

  4. Anonymous Anonym 

    Åh så härligt!

  5. Anonymous Anonym 

    Prada glasögonen är vekrligen något för mig, de är hur söta somheslt!

  6. Anonymous Anonym 

    Eller hoppas att dina vänner och din släkt kollar idn blogg så kanske du får någonting du vill ha :D

  7. Anonymous Anonym 

    Åh, jag håller också på med min önskelista men försöker hålla mig liiite till ;)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se