hit counter script



Stånk och stön..


Så var det alltså lov. Betyder inte det att man ska få en break? Tydligen inte, för mig betyder det hets och stress utan gränser. Måste hinna träffa alla mina vänner jag vill umgås med när jag väl är hemma, spendera tid med familjen, hjälpa pappa med marknadsföring av företaget dvs reklam och så vidare. Ja ni fattar.. stress. Ikväll får jag iaf min kycklingsallad som jag längtat efter så innerligt + en god film att koppla av till.

Förresten så var mitt mulberryköp nära att gå i stöpet igår.. Alla mina besparingar var ytterst nära att ryka. La dock band på mig själv i sista sekunden. Nån gång ska det bli en Bayswater..

1 Responses to “Stånk och stön..”

  1. Anonymous Anonym 

    när jag klickar på Dagens "feel-good" bild så kommer inlägget "spara,spara,spara" :(

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se