hit counter script



Lite Sminksnack!


Vad består din vardagsmake av? Svara här!
Personligen är jag ingen vidare sminkfantast. Tycker det är väldigt jobbigt att stå länge så det brukar bli rätt ditslängt tyvärr. Eftersom vi tjejer konstant jagar en viss produkt så skulle det väl vara mer än superbt om alla kunde bidra till frågorna nedan och svara i kommentarer så kanske någon hittar en ny favvis!

Snyggaste lipglosset:
Fräschaste Rouget:
Bästa Foundation:
Flashigaste Mascaran:
Bästa nagellacket:

12 Responses to “Lite Sminksnack!”

  1. Anonymous Anonym 

    Inget av alternativen stämmer in på mig. Jag kör med mascara,rouge och så täcker jag. That´s it! Min hy mår bäst om jag inte sminkar mig så mycket.

  2. Anonymous Anonym 

    Ja, mascara, foundation, rouge och lipgloss är det som gäller här men tog ändå endast mascara - det är det enda jag behöver för att se bra ut! :)

  3. Anonymous Anonym 

    bästa foundation: dior pure light, den kostar men den är superb!
    har ingen riktig favorit på dom andra kategorierna.

  4. Anonymous Anonym 

    Snyggaste lipglosset: jag gillar inte lipgloss, använder carmex eller försvarets hudsalva.

    Fräschaste Rouget: lätt blush deliceux från loréal- i vilken färg som helst.

    Bästa Foundation: I.d eller Biotherm sense comfort.

    Flashigaste Mascaran: Loréal masterpiece.

    Bästa nagellacket: Har aldrig provat nåt som sitter som berget, men jag måste alltid ha ett bra underlack, i detta fall är H&M nail strenghter för 39 kr superbra!

  5. Anonymous Anonym 

    Snyggaste lipglosset: Too Faceds Bunny Balm.
    Fräschaste Rouget: Loreals rouge i 'Pink Marsmallows'.
    Bästa Foundation: Lumene Hydradrops.
    Flashigaste Mascaran: Har tyvärr inte hittat den ännu.
    Bästa nagellacket: Essies!

  6. Anonymous Anonym 

    Rouge: NARS, south beach
    Nagellack: YSL
    Mascara: Clinique, naturally glossy mascara
    Foundation: Clinique, superbalanced makeup

  7. Anonymous Anonym 

    Snyggaste lipglosset: make up stores i tub finns i många olika nyanser och håller länge, labellos ljusljusrosa är ett bra budgetalternativ.
    Fräschaste Rouget: NARS i färgen orgasm gillar jag, make up store har prisvärda rouge i många färger.
    Bästa Foundation: har fortfarande inte hittat den ultimata men lumene har bra budgetalternativ, just nu använder jag cliniques superbalanced men den kommer jag inte köpa nästa gång.
    Flashigaste Mascaran: lancomes mascaror slår alla andra!
    Bästa nagellacket: mavalas, lagom stora och många nyanser.

  8. Anonymous Anonym 

    Snyggaste lipglosset: lypsyl är bättre.
    Fräschaste Rouget: använder nästan aldrig rouge, och när jag gör det, så blir det ett ganska billigt alternativ!
    Bästa Foundation: köper alltid max factor color adapt, men ja använder inte så mycket och de bli en bra grund till ett puder..
    Flashigaste Mascaran: har inte provat så många, har lash expansion från maybelline, den är ganska bra
    Bästa nagellacket: mavala och typ hm's =)

  9. Anonymous Anonym 

    Snyggaste lipglosset:hm:s färgade lypsyl
    Fräschaste Rouget:Marykay
    Bästa Foundation:Lumene
    Flashigaste Mascaran:catalina geo
    Bästa nagellacket: Dior

  10. Anonymous Anonym 

    Snyggaste lipglosset: Max Factor silk gloss. Den är en riktig "moisturizer" med glans!
    Fräschaste Rouget: Ett från Cover Girl.
    Bästa Foundation: Max Factor Color Adapt. Har aldrig haft en foundation som smälter så bra i huden! Stor favorit!
    Flashigaste Mascaran: Maybellines med två ändor. Låånga fransar.
    Bästa nagellacket: Lumenes lack, snygga färger och håller i ett par dagar.

  11. Anonymous Anonym 

    Foundation är det som behövs här, bara ljusa upp lite och täcka "det värsta" så klarar jag mig (:

  12. Anonymous Anonym 

    Snyggaste lipglosset: Från YSL tinted lipbalm superbra med glans och vårdande för läpparna
    Fräschaste Rouget: Från makeup store -sugarpink
    Bästa Foundation: sebastian trucco - skintones
    Flashigaste Mascaran: Måste säga Diorshow
    Bästa nagellacket: Mavalas

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se