hit counter script



Spara, spara, spara..


För en god sak.. Eller iaf en snygg sak. Ska lägga undan en del av mina extra pengar och börja spara till en ny snygg, tidlös och hållbar väska. Det lär ju ta år men jag får helt enkelt anamma utrycket "den som väntar på nått gott". Det lutar just nu åt en Mulberry Bayswater i färgen Oak. Som sagt, får lägga undan så mycket man bara kan, det lär nog bli en begagnad ändå. Jag har ju inte HUR mycket självbehärskning som helst inte.. Sparar du till något just nu?

7 Responses to “Spara, spara, spara..”

  1. Anonymous Anonym 

    Jag sparar till en resa till USA - eller jag ska börja 25 oktober. Det var ju just det där med självbehärskning...

  2. Anonymous Anonym 

    Åh, vill också ha en sån väska. Men i annan färg.

    Just nu sparar jag till en walk-in closet som jag hoppas få klar snart. :D

  3. Anonymous Anonym 

    åh, om jag ändå va så duktig att jag kunde spara skulle jag vilja ha miumiu väskan (som du har på din sidlayout) den är så otroligt snygg!..men dyr :/

  4. Anonymous Anonym 

    jag sparar till en malta-resa nästa sommar!

  5. Anonymous Anonym 

    åh, jag har också starka tankar på att spara till en bayswater. finns nog ingen annan som jag skulle bli nöjd med. men det är galet mycket pengar... speciellt när man lever på csn.

  6. Anonymous Anonym 

    Ska försöka spara till en vinterjacka från Stella McCartney for Adidas .. Vet dock inte om jag vill ha en mörkbrun eller mörklila, hehe. Kram!

  7. Anonymous Anonym 

    Ja, det där med att spara är lättare sagt än gjort. Mina prioriteringar just nu är densamma som dig + en resa + dator. Allting lika nödvändigt. Så ja, väntar man på något gott...

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se