hit counter script



Runda på stan



En parkas igår, idag en lång kofta med supersizade knappar från H&M, en Make up store foundation och ett svart Mavala nagellack.

12 Responses to “Runda på stan”

  1. Anonymous Anonym 

    Åh, jag längtar så!

  2. Anonymous Anonym 

    Kan man inte få se en bild på parkasen också?=)=) Kram Ida

  3. Anonymous Anonym 

    Ska försöka mig på en outfit bild imorgon, då kommer parkasen med! :)

  4. Anonymous Anonym 

    Vilka bra köp! Koftan är skitsnygg, men lite lång till mig som är kort, och jag är lite rädd att den sticks, gör den det?

  5. Anonymous Anonym 

    Mjuk som bara den faktiskt! Och jo den är ju överrumpan lång så det kanske är lit "skrämmande" för de korta

  6. Anonymous Anonym 

    Hittar du inget lack kan du vinna ett hos mig ;)

  7. Anonymous Anonym 

    Tycker ofta att du gör jättefina kollage, men jag vill bara påpeka/tipsa om att det där typsnittet med hjärtan passar inte i alla inlägg. Här funkar det jättebra, men ibland ser det bara lite hm... vad ska man säga, opassande ut, när nånting ska vara coolt och stilrent. Din blogg är jättefin och bra, sa ta inte illa upp! Kram

  8. Anonymous Anonym 

    vill oxå ha sån där färg på lacket! tur att kompisen ha ett, hehe. ;D

  9. Anonymous Anonym 

    RE Anonym: Om du hade sagt att du hade svårt att läsa mitt hjärttypsnitt så hade det varit en liten annan sak. Eftersom jag valt att ha min blogg i en viss stil så har hjärt/handskrift blivigt något av ett signum för bloggen. Dumpar jag texten känns det som att jag tappar stilen och imagen jag byggt upp. Jag trivs med mitt typsnitt och hoppas att du väljer att fortsätta läsa även om du tycker det kan vara lite opassande ibland.

  10. Anonymous Anonym 

    åh den där koftan såg riktgit härligt ut!
    Måste dra ut på stan och shoppa nytt till garderoben jag med, verkligen! Får pengar på tisdag då blir det en sväng på stan och beställa tid hos frissan också :)
    Och hoppas du får ett jäkligt trevligt lov, vi kanske ses nån dag, kram :D

  11. Anonymous Anonym 

    om du ändrat dig får du gärna sicka allt detdär till mig med posten :D

  12. Anonymous Anonym 

    Jättefin kofta har köpt en precis likadan fast i svart, svin bra kvalité också=)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se