hit counter script



Dior show VS Lash Queen


Det ska införskaffas en ny mascara, och nu ska jag prova en av dessa storsäljare. Så nu är det utmaning mellan de två. Motivera din vinnare i kommentarer. Hjälp mig välja! Helena Rubinstein Lash Queen eller Dior Show? I need some help to decide. Kalla mig fröken beslutsångest..

10 Responses to “Dior show VS Lash Queen”

  1. Anonymous Anonym 

    Absolut Dior show!!! Har provat båda och är faktiskt inte så jätteimpad av Helena Rubinsteins :/ Diors är jättebra!

  2. Anonymous Anonym 

    Helt klart Diorshow. En lång motivering finns i min blogg under rubriken "Den evigt hyllade Diorshow". Iofs har jag aldrig testat Lash Queen, men väljer du Dior kan jag nästan garantera dig att du blir nöjd! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Jag är faktiskt inte så överförtjust i Diorshow, har haft lite bad experiences med den... MaximEyes är mascaran för mig! (Haha, inte för att jag tror jag var till nån hjälp nu, sorry about that)

  4. Anonymous Anonym 

    har inte bra båda men Diors är så underbart bra! Långa vackra fransar blirdet!! KÖP!

  5. Anonymous Anonym 

    Jag har bara testat Diorshow (har den nu) och tycker den är super!

  6. Anonymous Anonym 

    Hej. :) Köpte Diorshow nu när jag var nere i Sthlm & jag tycker den är suverän. Borsten är ju lite stor men det spelar mindre roll. Tänkte bara säga det! ;)

  7. Anonymous Anonym 

    Jag skulle säga Lancôme, deras mascara är SÅ bra! Doftar gott också :D Fått bäst i test i typ alla tidningar, helt suverän!

  8. Anonymous Anonym 

    Det lutar åt Dior Show ser jag! Men super att alla tipsade så man slapp gå bet på en wunderbar mascara! Dior Show it is!

  9. Anonymous Anonym 

    Jag har Dior Show och den suger!! Uhh.. så dålig är den! Vet att YSL mascaran ska vara bra!

  10. Anonymous Anonym 

    Synd att du inte talade om VAD som var fel med den, aja, jag har fått så bra respons på Dior Show så! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se