hit counter script



Skinnpaj & Mavala 72


Nu bär det av mot äventyr på samhället. Måste ju vara med på största tillställningen min kommun annordnar. Så pass "malåbo" måste jag ju vara. Med nymålade naglar bär det av! Im off!

♥ Kort skinnjacka
♥ Jordgubbshalsband
♥ Vitt baslinne
♥ Svarta "Tsubi" jeans
♥ Guldballerinas

11 Responses to “Skinnpaj & Mavala 72”

  1. Anonymous Anonym 

    jag är "nästan" malåbo men har ändå aldrig varit på musik vid malån, de är ju nästan så man skäms :P

  2. Anonymous Anonym 

    jag är "nästan" malåbo men har aldrig varit på musik vid malån, de är ju nästan så man skäms;)

  3. Anonymous Anonym 

    Åh, jordgubben var ju jättefin! Söt skinnjacka förresten.

  4. Anonymous Anonym 

    linn ; Inget att se iår haha, du missade inget

    heléne ; Tack så mycket (: älskar mitt jorgubbshalsband, mitt nya signum smycke kanske? :D

  5. Anonymous Anonym 

    Varifrån har du köpt halsbandet? Eller har du kanske gjort det :)?

  6. Anonymous Anonym 

    Jag har gjort det själv jag :D

  7. Anonymous Anonym 

    Riktigt snygg jacka! Rock till tusen! hehe.

    Och var hittade du ditt jordgubbshalsband?

  8. Anonymous Anonym 

    Den är verkligen jag! Jag har gjort mitt jordgubbshalsband själv and i looove it.

  9. Anonymous Anonym 

    Kände det lite på mig att du hade gjort själv, men hur?

  10. Anonymous Anonym 

    Nångång i maj skrev jag ett inlägg om hur jag gjorde, så den som orkar leta kan ju kika lite där.

  11. Anonymous Anonym 

    Hej Hej! Vilket fint halsband du har!!! :) SÅg att du har gjort det själv, var det inte svårt?!!? Hur gjorde du?! ELler det e en hemlis?!?! =)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se