hit counter script



Kameravänskap eller hoppar du så hoppar jag?


Mischa Barton & Nicole Richie
Det slår mig att jag skulle vilja ha systerskapet som finns i de givna tjejgängen. Grease, Sex and the city, Related, you name it. Vi tjejer är så himla dåliga på att vara kompisar utan rivalitet. Vi tjivas och är i luven på varandra konstant även om vi är för stolta för att erkänna det själv. Varför orkar vi? Varför kan man inte släppa hämningarna och bara ha "det här är jag, ta mig som jag är" attityden. Vem spelar vi för? Jag ska i allafall ägna mig åt att ta vara på de jag har. Jag älskar er. Old as new.

3 Responses to “Kameravänskap eller hoppar du så hoppar jag?”

  1. Anonymous Anonym 

    bra skrivet :)

  2. Anonymous Anonym 

    Ja det kan man fråga sig... Kanske är det en blandning: hoppar du så hoppar kameran, men hoppar kameran så stannar vänskapen...?

  3. Anonymous Anonym 

    Tjejer kan vara riktiga rävar mot varandra.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se