hit counter script



Mönstrat är fräckt!




Bikini ifrån Milly. Tycker den är jätte söt och det är verkligen snyggt med bandeau. Skulle verkligen vilja ha en mönstrad, en mossgrön eller en svart med gulddetaljer, hett!

Klänningen kommer ifrån Missoni, jag vet jag är ett missoni freak men det kan inte hjälpas. Deras mönster är coola och klänningarna är verkligen söta för att inte tala om moderna.

Skorna är ifrån imperiet Jimmy Choo. Tycker dom ser sådär mysigt utomlandsvänliga ut så dom fick hänga med i min drömpackning. Dessutom, vem kan motstå guld i sommar? inte jag!

Halsbandet kommer ifrån Matthew Williamson och det är verkligen strandvänligt. Kanske till en slapp tunika? Åh, blir sugen på en solsemester bara av en glimt av det där halsbandet.

Solhatten är ifrån mitt Missoni och kommer verkligen användas i sommar tror jag. Men kanske inte direkt i sverige? Har jag fel? Skulle sitta fint med en såndär anyways.

Sen så måste jag bara få stolt visa upp min "boobtube" från asos med Missoni/Pucci inspirerat mönster, gillar den verkligen. kommer användas flitigt i sommar med resten av min beställning.

3 Responses to “Mönstrat är fräckt!”

  1. Anonymous Anonym 

    Va snyggt allt är, utom skorna :P

  2. Anonymous Anonym 

    Neje skorna är ju skitsnygga! haha

  3. Anonymous Anonym 

    Oh så snyggt! :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se