hit counter script



I'm Baaack!


Hej i-net!
Äntligen har internetgubbarna fixat mitt internet efter det tragiska åsknedslaget. Så är det att bo i norrland, här tar folk det MER än chill. Aja, mitt två och en halv veckas internetlov har resulterat i en massa inspiration anyways. Nu ska jag snart slänga mig i duschen och lägga mig ute och sola lite blekhud.

Sen blir det på med min boobtube och mitt adorable jordgubbshalsband & min Asos "stambag" kopia och ut på äventyr, hoppas att jag hittar mig en likasinnad äventyrare som kanske vill ut på en prommis?

3 Responses to “I'm Baaack!”

  1. Anonymous Anonym 

    Jättesöt outfit och kul att du är tillbaka! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Verkligen sött halsband!! Läste på en blogg att du gjort en egen jordgubbe, är det den?? Hur gjorde du?

  3. Anonymous Anonym 

    Tack så mycket (: Jordgubben har verkligen blivigt mitt signum smycke kan man väl säga. I love it!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se