hit counter script



Vi ser världen genom feta tonade shades


Fattas mig!
Jag tycker solklart att jag borde ha både poolen bakom min nicole och hennes lovely shades i denna stund. Synd bara att solen verkar vilja vara mer bakom molnen än vid sidan av. Jag är inte känd för mitt tålamod så jag drar mig mot garderoben och klär mig tror jag bestämt, sen ska jag på prommis. Ska på jakt efter min perfekt slitna skinnjacka och den utlimata läderväskan, också den med perfekt slitning!







Bild lånad ifrån ImageShack

2 Responses to “Vi ser världen genom feta tonade shades”

  1. Anonymous Anonym 

    Du har en underbar blogg du ligger numer i mina favoriter..

  2. Anonymous Anonym 

    Oj, man tackar :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se