hit counter script



Garderobskisser


Carrie's Walk-in-closet
Lägenheten saknar den där råsnygga garderoben med plats för skor. Jag har suttit och ritat lite på en egen design, som skulle kännas 'mig' och ingen annan. Tycker det är roligt att få ha något som ingen annan har. Kommit på en smart lösning, nu måste jag bara få min händige 71årige morfar till lägenheten för att genomföra den. Puh. Har iaf tänkt mig massa skoplan och lite coola fack. Tar gärna emot tips om vart man kan hitta snygga och praktiska garderober ändå!

4 Responses to “Garderobskisser”

  1. Anonymous Anonym 

    ÅÅee walk-in-closet är ett måste!!! Har tyvärr inga bra tips, egengjorda garderober tror jag ändå är smartast om man vet hur man vill ha dem för då blir de nog snyggast!

  2. Anonymous Anonym 

    fifan det skulle va nice, min garderob är överfull och jag har ingen plats för något.
    gah jag vill också ha min egen lägenhet :D

  3. Anonymous Anonym 

    har du inga bilder på din lägenhet? =)

  4. Anonymous Anonym 

    Jag ska försöka få upp några bilder på lägenheten när jag fått upp alla hyllor och speglar. Lovar, det kommer.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se