hit counter script



Carrie Bradshaw


Den alltid så fashionabla sexspaltförfattarinnan med kanske världens största skogarderob, både privat och "on stage". Iklädd Balenciaga, YSL, Versage, Christian Louboutin för att bara nämna några, strosade Carrie nedför Manhattans gator i sina Manolo Blahniks, ofta casual cool sippande på en kaffe to-go. Jag läste någonstans att det fanns en uträkning på hur många mil Sarah Jessica Parker gått i sina Blahniks sammanlangt, tyvärr har siffran glidigt mig ur minnet. SJP a.k.a Carrie Bradshaw fick mig att uppskatta mitt självlockiga hår, som jag före SATC storhetstid inte hade mycket övers för alls. Nu skulle jag nog inte byta bort det för alla pengar i världen. Buslockar och Blahniks blev Carrie's signum. Sitter just nu och avnjuter hela sista säsongen av SATC och måste helt enkelt säga att de är en av tidernas bästa serier. Kommer verkligen aldrig bli less humorn, upplägget, kläderna, skratten, deras cosmos, skvallret, tårarna eller alla fantastiskt klockrena quotes. Helt lovely.

6 Responses to “Carrie Bradshaw”

  1. Anonymous Anonym 

    Finns inget bättre än Sex and the city!!! har du hela boxen eller? själv har jag min systers stående i rummet, härligt att bara titta på den :)

  2. Anonymous Anonym 

    Jag suktar efter boxen, men jag får vara så stygg att jag laddar ner fram tills den står tryggt under min tv (:

  3. Anonymous Anonym 

    detta inlägg fick mig att vilja blogga carrie/SJP..håll utkik

  4. Anonymous Anonym 

    Sjp är the bomb, jag ska hålla utkik, i promise :D

  5. Anonymous Anonym 

    åh, min SATC box är den bästa presenten från min bror jag fått! Måste ha sett den minst fyra gånger nu i sällskap med kompisar eller bara på latdagar, älskar den serien, så himla fulländad! :)

  6. Anonymous Anonym 

    Helt klart bästa serien jag någonsin skådat.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se