hit counter script



Fyndat min korta skinnjacka!




150 spänn för den här skönheten! WIHO!

11 Responses to “Fyndat min korta skinnjacka!”

  1. Anonymous Anonym 

    hahaa har provat den där själv! men jag var föör stor för den! men det var nära att jag skulle slå till ändå, men du passade bättre i den :) REALLY NICE!

  2. Anonymous Anonym 

    VAR HAR DU KÖPT DEN? DEN VAR IAF RIKTIGT SNYGG :)

  3. Anonymous Anonym 

    Den är fyndad second hand faktisk :) Den är Ruskigt snygg, snyggare i verkligheten dessutom.

  4. Anonymous Anonym 

    Nejmen det är ju precis en sån som jag vill ha! :)

  5. Anonymous Anonym 

    I love it! Tyvärr är det ju för varmt för att ha den dagtid, men sommarkvällar och i höst, dååå.

  6. Anonymous Anonym 

    riiktigt snygg!! var har du köpt den? såg att den var second hand men tänkte att där du hittat den där kanske jag själv kan hitta nått annat snyggt;)

  7. Anonymous Anonym 

    vilken second hand affär kommer denna skönhet ifrån??

  8. Anonymous Anonym 

    Det är på second hand man ska fynda.. gud vad fin den var! Nu måste jag också fynda en sån. Men jag är så kass på second hand..

  9. Anonymous Anonym 

    Jackan är från vår lokala secondhand butik här i Malå, västerbotten. Den är verkligen HUR skönt som helst, perfekt längd och snitt.

  10. Anonymous Anonym 

    finns det en second-handbutik i malå? och jag kallar mig själv "nästan malåbo" :P
    föresten, är det galejan du menar?

  11. Anonymous Anonym 

    Jajemän, Galenjan, malå's pride and joy

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se