hit counter script



I want : DuWop Buttercup



Snubblade över den här bloggen och dess innehåll. Blev genast som frälst på läppglanset Ida testat. Eftersom jag är på världens vidaste quest efter ett snyggt plumpinggloss så. Duwop i färgen Buttercup. Gosh så snyggt resultat!? Måste verkligen inhandlas i Sthlm. Nått tips på vart i Sthlm jag most likely hittar detta fenomen? Eller borde jag säga Venomen?

4 Responses to “I want : DuWop Buttercup”

  1. Anonymous Anonym 

    jag är inte nån expert på shoppingen i sthlm men har däremot läst mig till att detta läppglans finns på MrsH=)

  2. Anonymous Anonym 

    Oho, tack så mycket, jag är inte en stjärna på att hitta i stora staden vettu. Norrländska som man är

  3. Anonymous Anonym 

    samma här, ska dit i augusti och har spenderat halva veckan med att typ "forska" om vart man hittar alla affärer och produkter osv;)

  4. Anonymous Anonym 

    Det finns att köpa på MrsH, tror t.o.m att de är de enda som säljer det.
    Finns även att köpa på deras hemsida http://www.mrsh.se/

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se