hit counter script



Handbag-a-licious


Min älskade R åker utomlands i Augusti, och jag hade tänkt
vara så klurig att jag skickar med honom ett par bilder på åtråvärda
väskor som jag skulle vilja ha på armen. För oss dödliga svider
5.000 - 15.000 kr i börsen. Får duga med en snygg fejk för
min del. Anyways så skulle jag gå i taket ifall han hittade en utav
dessa tre favoriter. I mitten, Fendi spy, Höger Burberry och vänster Mulberry

2 Responses to “Handbag-a-licious”

  1. Anonymous Anonym 

    ååh, mulberry bayswatern är såå snygg!

  2. Anonymous Anonym 

    Den är råsnygg verkligen.

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se