hit counter script



Gula Louboutins & Höstmodet


Äntligen kan jag säga att jag hittat de gula "louboutinsen" and they look fab! Kommer jag att köpa dom om plånboken tillåter? Abso-fucking-lutely! Dom var great och lite till. Måste se till att lägga undan pengar av lönen till dom, blir ju helt till mig. Skulle verkligen se smashing ut till mina nya sass&bide! Hoppas dom passar som jag hoppas, annars rasar ungefär min värld. Kan faktiskt tänka mig att de kommer sitta skitdåligt, priset var för bra för att vara sant. Peppar, peppar!

Nu har verkligen alla webbutikerna langat fram deras höstkollektioner, and me like! Jag tror vi alla sett mönstret, dova färger, lila, mycket koftor & självklart klänningar, speciellt framtagna enbart för hösten, alltså tjocka och mysiga! Comfort säger vi aldrig nej tack till?! Nu ska jag göra ett kollage, blev otroligt inspirerad.

tjings!

2 Responses to “Gula Louboutins & Höstmodet”

  1. Anonymous Anonym 

    Vart köper du dina gula? Jag klickade hem mina underbara för någon timme sedan *_*

  2. Anonymous Anonym 

    Vart köper du dina gula? Jag klickade hem mina underbara för någon timme sedan *_*

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se