hit counter script



Höstlängtan, Stuprörsjeans & Overknees


Gud så man får längta till hösten och allt som kommer den till. Jag själv ska investera i massa mysiga koftor, förhoppningsvis en ifrån Dagmar. Sen ska jag pryda mina bleka ben med massa söta overknees och till det kanske ett par chunky ankelboots? Känns som att det börjar luta åt höst här hemma iaf, imorse var det bara 6grader!

Till min lycka hade mamma sytt om alla mina utsvängda byxor från Fornarina till stupisar när jag kom hem, nu är alla wearable. Har faktiskt på mig mina svarta otvättade nu, underbart tighta hela vägen. Great! Ett hett tips för alla som vill piffa till gamla jeans som man inte använder längre.

Nu ska jag kika runt i alla mina favvisbloggar!
Tjings!

9 Responses to “Höstlängtan, Stuprörsjeans & Overknees”

  1. Anonymous Anonym 

    Var bara tvungen att berömma dig över din söta blogg, verkligen helt perfekt :)

  2. Anonymous Anonym 

    Aldrig fel att få le här bakom dataskärmen helt för sig själv, du unnade mig just ett sådant ögonblick (: Tack för berömmen! Hoppas du återkommer.

  3. Anonymous Anonym 

    Åhh vilket smart tips! Frågan är om jag ska våga utsätta mina stackars jeans för mina sykunskaper, haha =)

  4. Anonymous Anonym 

    Jag överlät det hela till min sykunniga mor (:

  5. Anonymous Anonym 

    skulle vilja det med, men jag tycker jag får så breda höfter i stuprör :/ eller så kanske jag bara inbillar mig, vet inte riktigt

  6. Anonymous Anonym 

    Åh! nu längtar jag ännu mer till hösten.. gah!

  7. Anonymous Anonym 

    Höstmodet känns verkligen kul iår!

  8. Anonymous Anonym 

    får man vara nyfiken och fråga vilka dina favoritbloggar är? :)

  9. Anonymous Anonym 

    Smart!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se