hit counter script



Dröm Höst Outfit?


Blev otroligt inspirerad av den här fina "höst" bilden på Hilary Duff och tänkte att wow, verkligen min dröm höst outfit.. slighty modifierad dock! Måste ju så klart lägga till mina Sass&Bide jeans i grått, ett helsvenskt madebyme halsband & Fendi spy! Nu blev jag sugen på höstshopping, är jag den enda?

4 Responses to “Dröm Höst Outfit?”

  1. Anonymous Anonym 

    Madebyme halsbandet är jätte sött.

  2. Anonymous Anonym 

    Jag är otrooligt sugen på höstshopping, äntligen ut med det gamla o in med det nya!

  3. Anonymous Anonym 

    I love it!

    Det känns verkligen som att det är dags snart. Kommer kännas underbart att få smacka på lager efter lager och inte klassas som baglady, utan snarare classy!

  4. Anonymous Anonym 

    Var köper man ett sådant fint & gult madebyme halsband? Hittar det inte på deras hemsida :/

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se