hit counter script



I höst vill jag se..


♥ Tjocka Overknee's
A-Linjeformade kappor & Capes med stora knappar
Pagefrisyrer (jag vill våga)
Enkla plagg
♥ Lila, Lila, Lila..

Vad vill du se i höst?

2 Responses to “I höst vill jag se..”

  1. Anonymous Anonym 

    I höst vill jag se ankelboots faktum är att De kom redan förra hösten men nu slår de till på allvar. Både stövletten och skoletten funkar super! Ska du satsa på någon huvudbonad är det baskerns som gäller. Super snyggt i rött! Säg adjö till de breda skärpen, smalt ska det vara om man nu nödvändigtvis ska ha ett skärp i midjan. Påklätt, Fina blusar med höga kragar är grejen. Gärna instoppat i en kjol eller ett par byxor med hög midja. I höst ska de vara tartanrutor.strumpbyxor, om nu klänningen ska fram så ses den helst med LÅNGA armar och med strumpbyxor. Jag har också hört att så kallade näbbskorna skulle vara högsta skotrenden i höst.Okej, jag har inte riktigt vant mig vid tanken, men enligt Marc Jacobs, Balencianga, Jil Sander mfl så är det galet klumpiga skor med lite näbb som gäller i höst!

    Ha en trevlig sommar & höst tjejen!

  2. Anonymous Anonym 

    Tack så himla mycket för att du delade med dig så grundligt, äntligen massa roligt att läsa i denna sena timme! Hoppas du besöker mig igen!

    höstkramar till dig med :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se