hit counter script



Cut it!


Majoriteten säger Klipp-klipp!
Men vad säger jag? Ska jag våga. Jag vill ju så gärna att jag ska passa i en trendriktig page, men om jag inte gör det, skulle det verkligen kännas.. ja, som ett dumt val! Hur som helst ska jag se till att ta ett beslut! Men mörkare ska iaf håret bli, för nu blir det ju trots allt snart höst.




Nu blir det powerwalk Ciaobella!

5 Responses to “Cut it!”

  1. Anonymous Anonym 

    Hej hamnade i din blogg.. hur vet jag inte :P men på pagefrågan säger jag: go for it! :D

  2. Anonymous Anonym 

    Måste bara säga att du liknar en smula LO i Laguna Beach, du kanske inte har sett det programmet men det visas iaf på mtve.

  3. Anonymous Anonym 

    Jag är råpeppad, pojkvännen vill jag ska klippa den också faktiskt, hoppas modet knackar på snart!

    haha, kanske är det?! Vet inte riktigt vem det är dock.

  4. Anonymous Anonym 

    Klipp dig klipp dig kvinna!

  5. Anonymous Anonym 

    Lita på mig när jag säger att suget finns där!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se