hit counter script



Trytande mod & Hårfärg


Jag har en wannabe, en efterapare, en copycat, en modig sådan! Det är ingen mindre än, min lillasyster. Sött, haha. Nyligen så hakade hon på och ska klippa sig som ingen mindre än, ms Richie! Åh nej! Hon vågar före mig. Fybubblan sån orättvisa. Hon lär bli världens trendigaste 8åring. Det här är deprimerande. Jag måste verkligen suga åt mig av hennes mod. Som sagt, nu känner jag mig verkligen, verkligen som världens fegaste människa. Men lite cool också, för jag har trots allt min korta skinnjacka på mig!

Nu idag ska jag ägna mig åt att fixa mitt hår som verligen behöver vård. Ska färga mig litegranna hade jag tänkt. Jag hoppas på ett fab resultat, men varför anar jag oråd? Äsch, anyways. På fredag kommer jeansen, ingenting kan förstöra min glädje! Sass&Bide på min kropp och humöret bli på topp? Eller.. hur var det?

Tjings!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se