hit counter script



Goodmorning Bloggsugna!


Önskar att det här kunde följa med mig på sommarjobbet idag! Så, nu bär det av mot mitt sommarjobb som guide på ett museum! Har laddat upp med massa läsning och förhoppningsvis kaffe snart i min portabla lilla hand termos á Mary-Kate Olsen, om jag hittar den snart vill säga. Förresten, någon som vet om man kan hitta MadebyMe halsband i Sthlm, eller är jag helt ute och cyklar? Well.. Tjings...

2 Responses to “Goodmorning Bloggsugna!”

  1. Anonymous Anonym 

    Vill tacka för dina fina ord på min blogg. Tänkte bara säga detsamma till dig. Har inte följt din blogg så länge. Men den är verkligen super! En ny favorit

  2. Anonymous Anonym 

    Åh vilken snygg tröja! beställde just en grå stor stickad kofta från h&m :D liknande den där faktiskt fast grövre. du borde kolla in där, bara nya höstgrejer och de är inte speciellt dyrt heller!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se