hit counter script



Lunchdags!


Hemma på lunch, första delen av dagen är avklarad. Känns skönt. Måste bara få tipsa om den här otroligt gulliga klänningen från asos, lila känns helt rätt. Den skulle jag verkligen vilja ha i min garderob. Kanske skulle den få åka hem till mig tillsammans med mitt största craving of all times? Hoppas verkligen att det är lite kvar av lönen efter sthlm trippen! Jag och min beloved vän E har ju planerat att lägga in en grande beställning tillsammans. Skulle inte kännas helt fel med ett par louboutin kopior i höst tillsammans med mina nya stupisar, synd att de inte finns i gult på asos. Nån kanske vet någon annan sida med knallgula louboutin look-a-likes? Hör gärna av er incase you know!

By the way vill jag tacka för alla supersnälla kommentarer
Det känns skönt att någon uppskattar (det super roliga) arbetet
man lägger ner i bloggen, så tack så mycket!

1 Responses to “Lunchdags!”

  1. Anonymous Anonym 

    Om du inte redan kikat på www.gojane.com kan du titta där, dom har fina fake louboutins, kanske finns i gult jag vet inte.. vet inte heller om dom shippar till sverige men alltid värt en kik!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se