hit counter script



Bubbel jeans shorts


Jag hittade mina dröm jeans shorts hos The Sartorialist och nu ska jag prova på att göra ett par likadana själv hade jag tänkt! Visst är dom väl för underbara? Perfekt pösiga och fab längd! Som sagt, håll utkik i bloggen, bilder kommer på resultatet! Äntligen hittade jag dom!

2 Responses to “Bubbel jeans shorts”

  1. Anonymous Anonym 

    Läste din blogg första gången nu och me like ! Fortsätt blogga så , jag kmr besöka igen . Kul att du gillade skorna på min blogg .

  2. Anonymous Anonym 

    Provade en exakt kopia av de där shortsen på Gina Tricot för någon vecka sen. Tyvärr passade de inte alls på mig, såg ut som en clown! Lycka till med dina, hoppas på bilder snart =)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se