hit counter script



Rookie city girl


Missoni klänning som postats ett X-antal ggr från min sida, kan dock inte bli less den. Helt underbar, den ska en dag hänga i min garderob, prompt!

Jag har verkligen inte anpassat mig till varken tempot eller attityden (både positiv och negativ) de har här. Människorna är frammåt, men bara om de känner den som står vid din sida självklart (men det finns underbara undantag). Expediterna i affärerna har en tendens att sitta på rejält höga hästar, men som sagt, det finns härliga undantag, gå in på VeroModa, där skrattas det och "hejas". Att bo i en större stad har dock en verklig fördel, jag kan få utlopp för mina spending issues och dessutom så har de underbar mat!

ikväll blir det kinamat hos faster, klå den ni!

4 Responses to “Rookie city girl”

  1. Anonymous Anonym 

    Det är helt sjukt hur smala modeller är.

  2. Anonymous Anonym 

    Diggar din blogg:)

  3. Anonymous Anonym 

    Ah, gillar den :)

  4. Anonymous Anonym 

    Nämen hoppsan, vad kan en sådan där fin klänning kosta månne?

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se