hit counter script



Rosa läppar & Kinder


Måste bara få börja med att prisa de underbara produkterna jag beställde från Blush.se. Applicerade Jelly pong pong i morse och det sitter fortfarande på plats, hade fått höra att det "fade-ade" efter en rätt så kort stund. Mysigt med rosebud också. Det gjorde susen på mina annars rätt så torra läppar, satt länge och doftar lovely. Dessutom har den en söt dämpad rosa nyans.

Sen vill jag säga att jag sökt och sökt efter en parfym som kan ersätta min old-fav. Någon som har något hett tips?

3 Responses to “Rosa läppar & Kinder”

  1. Anonymous Anonym 

    Absolut, coco chanel har väldoftande parfymer

  2. Anonymous Anonym 

    jag gillar inte henne men jag gillar britney spears nya doft! absolut inte lika sunkig som hon är för tillfället, jag lovar! :)

  3. Anonymous Anonym 

    Tack för tipsen, Jag tycker att Chanel no.5 luktar jätte gott, men jag har inte hittat den, så jag får "settle for less"

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se