hit counter script



Bloggomaniac


Söta Marc Jacobs!

Har inte inte fått skriva av mig på ett tag nu! Bara varit hemskt lat och gjort kollage med massa underbara plagg jag önskar skulle poppa upp sådär mystiskt i min garderob en morgon. Kan väl inte påstå att det hänt speciellt mycket men. Jag har umgåtts med min R, sett mycket på tv & självklart läst en massa super bra, intressanta och inspirerande bloggar. Det blir en massa bloggläsning såhär mot kvällkvisten, tyvärr, för då kan jag inte slita mig och verkligen inte sova. Bummer! Förresten så har Ebba von sydow både stött på Jessica Simpson & Lindsay Lohan i LA, nu känns slaskvåren här ännu jobbigare att genomlida när jag vet vad Ebba gör.

Dessutom har jag och Sanna haft en mycket intressant och givande konversation om norrlands pinsamma bidrag till Bigbrother, Anna. Vill vädja till folk att förstå att hon är ensam av sitt slag och jag vill inte associeras med denna varelse what-so-ever.

Förresten! Ni måste bara kolla in Sofi Fahrmans sida hos aftonbladet . Uppdateras väl sisådär ofta, men, när den väl gör det är den mer än läsvärd! Så spana in där nu!


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se