hit counter script



Hairdue


Still the cutest!
Suktar fortfarande efter Nicoles frisyr. Då återstår bara frågan, är jag en man (?) eller mus? Ska jag våga, eller ska jag låta bli? Jag är så kär i hennes hairdue så jag kan dö.

Vad tycker ni?
Ja eller nej?

5 Responses to “Hairdue”

  1. Anonymous Anonym 

    Hej! Vilken fin sida du har :) rolig att läsa. Jag håller med dig om att frisyren är alldeles otroligt snygg, funderar med på något liknande. Känns roligt med nåt nytt så här nu när det börjar bli lite varmare. Och sen undrar jag om du testat jelly pong pong blushen? Har själv varit sugen på att testa det, men undrar om det är bra. Kram!

  2. Anonymous Anonym 

    Ja tycker självklart du skulle testa, men kanske rådfråga med frisören hon har förhoppningsvis stor koll på vad du passar i och ej! :>

  3. Anonymous Anonym 

    Kör på liknande frisyr som Nicole Richie! Du skulle bli jättejättesöt i det. Var modig och gör det :) Du kommer säkert inte ångra dig för jag tror det blir huur fint som helst!

  4. Anonymous Anonym 

    Har oxå varit förälskad i hennes underbara frisyr! Den är lovely =) Fast jag har inte vågat ännu... Men det är ju bara hår, det växer ju ut igen =)

  5. Anonymous Anonym 

    Anna: Tack så mycket (: Frisyren är verkligen skitsnygg, hoppas bara på att modet ska knacka mig på axeln snart. Jag har lagt upp en bild på hur Jelly pong pong's cheek stain i färgen Melon martini blev på mig, plus lite om vad jag personligen tycker om produkten.

    Sanna:Får nog göra det, sugen som attan iaf.

    Hedwig: Tack för peppen (:

    Carmen:Jo det är klart, man måste nog tänka så, att hår, är bara hår!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se