hit counter script



Ebay fyndar


EBAY.com är beroendeframkallande!
I veckan ska jag få ta med mig kortet till stan och då ska det budas gott folk! Har hittat världens underbaraste Hermés scarf för nästan inga pengar alls, och en Alexander Mcqueen, som dock var lite dyrare.

Velar fortfarande emellan om jag ska lägga ut en stor summa pengar på spybagen jag fått nys om. Vill ha den, och dessutom ligger den inte på ebay, så det känns lite bättre, känns tryggare och ger lite större hopp om att den är äkta! Fast, annars vet jag ju hur jag får tag på säljaren. En feting reva i en spybag var ju precis det jag behövde för att få ned den till "rimligt" pris, men jag blir fortfarande snål. Kommer dock aldrig ha råd med en ny, fin, heeeel spybag! HELP!

2 Responses to “Ebay fyndar”

  1. Anonymous Anonym 

    ebay är farligt. har aldrig budat på ngt själv i och med att jag drar mig för att skaffa ett paypal-konto. tror nämligen att budandet skulle gå lite väl långt i mitt fal... erhmm.. älskar dock scarfen från alexandra mcqueen :)

  2. Anonymous Anonym 

    Ebay är en fyndgruva - om man vet vad man köper! Jag har fyndat äkta Hermés scarfar och annat smått och gott =)

    Bara att läsa på hur en äkta ser ut. Det finns tips och trix för allt.

    Happy bidding!

    /S

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se