hit counter script



Syster Dyster


Just nu känner jag mig relativt nere av en orsak. Det börjar gå så pass långt så jag har seriösa funderingar på om jag ens orkar ödsla tid på att fråga varför? Åh, det här bådar inte gott. Det gör så jävla ont, och det förstår inte ens du, vem ska då förstå? Funktionen SMS borde förövrigt tas ur funktion since den aldrig fört något gått med sig enligt mig. Det är bara så hopplöst. Det är verkligen för svårt att försöka få någon som aldrig provat att förstå. Jag ska ge mig, men före jag kapitulerar ska jag säga att jag aldrig någonsin kommer förstå hur en seende människa kan vara så blind? ser du inte vart det är påväg? Varför och hur?

Tur att det finns sånna här drömväskor som lyser upp den annars så bittra tillvaron. Vill ha den, Chloé's staff kan kontakta mig via bloggen när dom har en som skräpar någonstans.

Nu ska jag ge mig för ikväll, känns som att det är dags. Har varit för nere för att kunna ge er några vettiga inlägg. Imorgon hoppas jag på en glad dag, med en glad vän. Min E passar utomordentligt. Kvällen blir nog lugn, kanske får man sig ett och annat samtal från en vän eller två ifrån den "stora" staden. Sen blir det att ta det lugnt med mamma och pappa.

3 Responses to “Syster Dyster”

  1. Anonymous Anonym 

    jag älskar väskan!! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Ajdå. :/

    Jag hoppas att vad det än är löser sig så du får må bättre. :)

  3. Anonymous Anonym 

    vill också, också, också ha den!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se