hit counter script



Test Jelly pong pong


Jelly Pong pong Melon Martini

Färgen blev precis lika ljummen som jag ville ha den. Den är verkligen inte för skarp, men syns ändå, precis lagomt . Den är jätte lätt applicerad, för oss som inte här koll på det där med cremérouge. Stort plus. Bara dra och sudda. Färgen passade min hy bra, men man måste nog kanske tänka på att mörk hy troligtvis behöver en mörkare nyans, jag är en blekis. Jag finner inte så många minus med den just nu, förutom att det är för lite innehåll i förpackningen. Skulle vilja ha en större förpackning för samma pris.


Ger produkten en 4/5
Motivering: Bra produkt, men det svider i plånboken.

2 Responses to “Test Jelly pong pong”

  1. Anonymous Anonym 

    Har du egen lägenhet? Coolt isåfall

  2. Anonymous Anonym 

    Den där bilden är tagen i föräldra hemmet, någon gång efter den 25:e får jag min lägenhet och självklart åker bilder ut på den då också (:

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se