hit counter script



Lovely, and not so lovely


Trodde verkligen att jag skulle få njuta till fullo av det goda vädret när jag väl skulle ner på stan. Tji fick jag, usch, regn och blåst. Fyndade dock fint, bla ett nytt nailpolish. Mavala 72 corall. Hittade självklart lite annat jag sökt också! Skönt! Är så himla sugen på en kaffe mocha nu, jag är hooked, inte bra. Förresten, jag måste verkligen få tips på en bra mascara, ögonskugga och en parfym, det här går inte längre.

Nu är farfar och handlar gotti-gotti! Det behövs, ska ju plugga massor, och då behöver man verkligen nått att hålla en igång. Hoppas som attsingen på sol imorgon så jag for ha på mig mina nya lovely shorts. Aja, nu ska jag gå och måla naglarna med nya lacket, najs.

Lovely - fendi spybag
NOT so lovely - dagens väder

3 Responses to “Lovely, and not so lovely”

  1. Anonymous Anonym 

    The B Bag från Fendi är den nya Spybagen, du är så vintern 2005.

  2. Anonymous Anonym 

    Äsch, glöm det Spybagen är ju skitfin (:

  3. Anonymous Anonym 

    jag tycker Spy bagsen är MKT finare än the B bags!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se