hit counter script



Black belt in shopping?


Joho, tror starkt på att man borde mottaga ett sådant, för stort mod och tillgivenhet inom sporten shopping. Beställde just lite saker från ASOS (som till min stora lycka börjat skeppa skor & kappor till sverige, woho). Beställde ett supersött linne och ett par vita seglar shorts och självfallet skorna jag drömt om så länge så länge, i färgen navy. Äntligen så ska jag få ha dom på mina fötter, lyckan är obeskrivlig. Fatta, det sista paret knep jag med nöd och näppe! Dock måste jag gråta en skvätt över att de fantastiskt gigantiska brillsen jag provat ut på H&M så tragiskt tog slut på några timmar, precis min tur, attans osis. Dagens dräggel gick dock över den råsnygga väskan som Ashley Olsen råkar ha slängt på armen idag, det gör ont att veta vilket sorts urval de brudarna har, pugh..

Imorgon ska jag kliva upp extra tidigt, dels för att läsa på inför provet i naturkunskap, och dels för att söka igenom en gammal garderob här hemma hos farfar. Det pirrar redan i fingrarna, undra vad jag hittar. Senare imorgon ska jag investera i Mavala 72 som tydligen ska vara den snyggaste korallfärgen på nailpolish efter Essie, dessutom ska jag se mig om efter ett par solisar till, ett substitut till de ursnygga som gled mig ur näven, plus ett par shorts! Till min stora lycka hinner jag dessutom ta en sväng om på myrorna, oj vad jag kommer gå lös på pumpsen där!

1 Responses to “Black belt in shopping?”

  1. Anonymous Anonym 

    ohoooj, lite avis på att du knep det sista paret av dom där dundersöta skorna! hoppas dom får in nya snaaart. så himla glad över att dom äntligen skickar skorna även hit. jag tror att jag ska beställa dom svart vit prickiga :)

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se