hit counter script



Ljuvligt


Leopard Ballerinor och kaffe mocha
Har umgåtts med E hela dagen, inte mig emot, har skrattat så jag har ont i magen. Dessutom har studsmattan äntligen plockats fram, så vi har roat oss med att hoppa också, och oj vad det känns i magen och benen, dunderträning. Dessutom strollade vi genom malå och jag avnjöt en kaffe mocha/vanilla i min handvänliga kaffemugg alá Mary-Kate Olsen, barnsligt gott! Det har varit så underbart varmt idag så man helt glömmer bort vilken månad man verkligen är i, det är det nog inte bara jag som tycker.

Förutom att ha faktiskt ha varit ute så har jag hittat massa söta saker på Ebay, vilket inte är helt ovanligt. Drömmen vore dock att hitta en perfekt examen klänning med en storrosett i midjan från Marc jacobs. Den drömmen dör inte förrän dagen före examen. Dessutom hittade jag ett par prettyballerina replikor som gick på runt 90kr. Ett par leopard ballerinor och ett par lita med en gigantisk svartprickig rosett på, jättegulliga. Känner ändå in i själen att jag borde slå till, för att inte sparka mig själv i baken i flera år framöver.

Förresten, personen som suttit och knåpat ihop det här lilla rörliga kollaget vill verkligen få fram att Lindsay lohan, måste gå till en pose-coach för att få till lite nya facialexpressions! Kul!http://lohanfacial.ytmnd.com/

4 Responses to “Ljuvligt”

  1. Anonymous Anonym 

    haha det med lindsay lohan, de va kul :D

    du borde ta en bild på din kära termos ;)

  2. Anonymous Anonym 

    Söta ballerinor, men köp inte replikas:P

  3. Anonymous Anonym 

    Det är från ett annat märke, men är superlika PrettyBallerinas, det är det jag menar (:

  4. Anonymous Anonym 

    Jaha, ok, då måste du ju slå till!!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se