hit counter script



Längtar


Sommar känslor
Om allt går som planerat så är dessa sötnosar påväg hem till mig! Jihu! Har suktat i en evighet efter dem, nämnt dem tiotusentals gånger, nu äntligen! Det känns i luften att sommaren praktiskt taget redan är här. Det är hur varmt som helst, fast iof så invigde jag sommaren flera veckor före alla andra, tröttnade på vintern så jag gjorde ett litet uppror. Kanske lite väl tidigt men.

Snart får jag lägenheten, längtar som en crazy person. Den 25:e maj så är den min. Fast då ska det såklart målas och fixas med möbler och så. Sen har jag bestämt att jag ska bjuda över mina favorit flickor så vi kan inviga min nya söta bostad.

3 Responses to “Längtar”

  1. Anonymous Anonym 

    Tycker det var ra att du tog våren till oss sötnos :D
    Inflyttnings festen kommer bli great..
    ska fixa en mooving in gift till dig..:] vad önskas??

  2. Anonymous Anonym 

    Moving in gift det är nått ni enbart har här i stan. Jonna jiddrade också om det (: Det räcker med ett glatt humör och en full å gla cicci :D

  3. Anonymous Anonym 

    Det där ser ut som vagabondskor, de är jättesöta!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se