hit counter script



Early morning?


Nicole-ista & morgontrött
Gud vad jag vaknade tidigt idag? Eller kanske inte Tidigt, tidigt, men för mig är det inte helt ovanligt att jag sussar till två! Jätte sorgligt att jag sover bort hela dagarna. Well, well, vaknade ju halv tolv idag så jag får klappa mig själv på axeln och säga klar förbättring. Det underbara vädret håller i sig, och jag blir mer och mer sugen på en jordgubbs frukost.

Om vädret håller i sig ett tag till kommer jag hinna somna ute på altanen känner jag på mig. Bärbara är ju bara för underbar, går att ta med sig överallt. Utövar just nu en av mina nya hobbys, spaning på Ebay. Jag har nog blivigt en heltids spanare. Leopardballerinorna hägrar som vanligt, 90kr madelen, 90kr skriker dom. Usch så hemskt. Måste nog se till att trycka på "bid" knappen snart. Dom är iaf helt lovely.

Någon mer än jag som avgudar Nicole Richie? Hur härlig är hon inte? Ni som följde serien simplelife vet ju vilken underbart flummig humor hon har. Hon går bara inte att hata, söt tjej med en personlighet utan dess like, de måste gillas!

2 Responses to “Early morning?”

  1. Anonymous Anonym 

    nicole richie är verkligen cute, hennes garderob skulle man inte tacka nej till, då slapp man gnälla på sin egen obefintliga!

  2. Anonymous Anonym 

    Jag gillar Nicole förutom att hon röker och svälter sig själv....:P Någon vidare förebild är hon inte, men hon har schyst stil!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se