hit counter script



HJÄLP!


Japp, nu ahr jag städat ur garderoben likt mååånga andra bloggare. Det behövdes, man fick sig dock ett gott skratt eftersom detta var första gången sedan jag gick i 7:an kanske? Anyway, passade på att slänga allt gammalt smink också, så nu behöver jag lite hjälp!

Har någon ett super tips på följande:
  • Mascara
  • Ögonskugga
  • Parfym

2 Responses to “HJÄLP!”

  1. Anonymous Anonym 

    Tänkte tipsa om en parfym som jag själv är lite nyfiken på, Gucci Envy Me 2. Har inte luktat på den själv, men Gucci brukar vara ett säkert kort :)

  2. Anonymous Anonym 

    Biotherms "Sense matte" är superduper. När det gäller mascara gillar jag Estee Lauders XL, med en ordentlig fransböjare går det som smort!

Klicka här för att lämna en kommentar..


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se