hit counter script



Bubbeltrubbel


Bubbelklänningar ÄR min grej
Min nuvarande är så pass bekväm att jag skulle kunna tänka mig ha på mig den 24/7 utan tvekan. Helt underbar. Den Lindsay Lohan bär på paparazzi bilden är inte fyskam den heller minsan. Cosmo delade ju ut en rabattkupong i senaste issuet så jag får väl söka mig till bubbelroom.se för att se om det finns något i stil med denna att casha in den på. Troligtvis inte, men jag vill ha något liknande, och jag menar nu! By the way, när jag liks är i farten så kan jag kasta in att Britney Spears troligtvis bränt sina kort inom showbiz så länge hon är tillsammans med tölpen som freeloadar som en blodigel. Nu kommer bebbe nr.2 med samma smackass. Cute är han Sean-Preston, men en hardworking farsa att se upp till, det är han verkligen utan! "Rappkarriären" lär ju gå åt.. hrm.


Previous posts

Bjooti
Alma H
Rar
Rightnow
Hibbs
Katrin
Tildus
Alexandra
Sorbonne
Ellen H
Passionpourmode



  • Bloggtoppen.se

  • Online:
    Idag:
    Totalt:




Bloggtoppen.se